uppenbarligt fett keff

Jävlar vad bloggen legat nere dom senaste två veckorna.
Okej update. Jag var på peace and love för att checka lite nice grejer.
På peace and love tog nog atmosphere priset för bästa spelning. sen kom jj the concept deadmau5 inte långt efter.
Sen fick jag och Nadia träffa SHOTGUN CRACKERS!!!!!! bäääästaaaaa
Campingen var stor men direkt svinnajs.
Okej sen drog jag ju till putte i parken med Nadia.
Där tog maskinen över alltså sjukligt bäst. Sen Marcus Price var grym, björnstammen ägde, prop dylan fett såft, looptroop va också rätt bra.. hm. Paramore imopnerade inte direkt något överdrivet. Men Keeeeeesssh var kuuung.
Campingen var liten och kefffffisch, men alltså bästa bästa bästa vera och johanna träffa jag där. så det var nice.
En kul kille som hette jocke och totalsög på allt var kul, sen var dom flesta så sämst att det var kul.
Tältet gick sönder. Standard. Nadia försvann två nätter. Standard.
Adam satt 4 timmar och kollade på oss i sovsäck. inte standard bara konstigt.
Sen så fick jag och nad typ 20tusen alkohol hem. Så nu kanske jag kan dricka. Om jag vågar. Jag är så tråkig och dricker så sämst lite.
Hultsfred?? Antagligen!!! Emmaboda??? JA!!!! hej?????? HEJ!!!!!!!!!
för övrigt är jag på toa just nu heehe nice!!!
---------------->VERAS BLOGG<---------------
--------->TVÅ TJEJER SOM HÅNGLAR<-------
btw är jag och armand kompisar typ.
Vendela

Kommentarer
Postat av: Nora

Mikael cera <3333

2011-07-17 @ 20:23:32
Postat av: Lifvsnjutarna

swag swag swag

2011-09-04 @ 07:45:27
URL: http://lifvsnjutarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0